Wsparcie serwisowe oraz części zamienne
Nawet najlepsze urządzenia wymagają okresowej wymiany części oraz serwisowania. Dzięki wsparciu Dec Poland Tekpro, Klient może w łatwy sposób zaopatrzyć się w części dla urządzeń marki Dec, amixon® oraz Pfaudler, jak również zamówić wizytę naszych doświadczonych inżynierów serwisu.
Dlaczego warto skorzystać z naszej pomocy?
Serwis
Nasi Inżynierowie Serwisu posiadają odpowiednie umiejętności i przeszkolenie, aby wspomóc Państwa działania w obszarze Maintenance. Pomogą wykryć usterki, skalibrować urządzenia, czy wskazać właściwe praktyki serwisowe.
Jeżeli sytuacja będzie tego wymagała, możemy także służyć jako pośrednik między Państwa firmą, a serwisem producenta, aby ułatwić komunikację.
Części zamienne
Nasz Dział Sprzedaży pomoże dobrać odpowiednie elementy dla Państwa urządzeń oraz uzyskać informacje o ich cenie i dostępności.
Części zamienne naszych partnerów nierzadko pochodzą ze Szwajcarii, która znajduje się poza Unią Europejską, co oznacza konieczność stosowania skomplikowanych odpraw celnych. Doświadczony zespół naszego Działu Logistyki, pozwoli na sprawny przewóz towaru – zarówno w przypadku zakupów nowych części, jak również w sytuacji wysyłki elementów urządzeń na serwis u producenta.
Home » Products »Wysyłając zapytanie…
Aby zapewnić optymalny poziom obsługi, prosimy aby w miarę możliwości przygotować następujące informacje:
Serwis
- typ urządzenia, numer projektu / numer seryjny
- zdjęcie tabliczki znamionowej
- dokładny opis problemu
- zdjęcia / filmy ukazujące problem
Części zamienne
- typ urządzenia, numer projektu / numer seryjny
- zdjęcie tabliczki znamionowej
- zdjęcie części
- opis części
- numer części (jeżeli jest znany)
Mamy świadomość tego, że nie zawsze powyższe informacje oraz materiały będą dostępne, jednakże ich przekazanie w znaczący sposób wpłynie na skrócenie czasu potrzebnego na znalezienie źródła problemu, bądź przygotowanie dla Państwa oferty.
Home » Products »